Skip to content

Povestea unui om fericit

17/04/2015

Un om care stie sa rada si sa se bucure, dupa ce viata l-a incercat de nenumarate ori, inseamna ca nu a trait degeaba! A invatat cea mai importanta lectie – sa traiasca frumos!

Este si cazul doamnei Tasia Zaharia, pe care am cunoscut-o de ziua ei, la cea mai importanta aniversare de pana acum. Doamna Zaharia a implinit, pe 13 aprilie, o suta de ani. Si isi face planuri pentru urmatorii 100!
A prins ambele Razboaie Mondiale, si-a pierdut sotul cand avea 25 de ani si era insarcinata cu al doilea copil, dar viata grea nu a impiedicat-o pe doamna Tasia Zaharia sa fie o femeie vesela, sa-si sustina permanent copiii si sa faca din nepotii ei oameni frumosi si fericiti.
Doamna Tasia Zaharia mi-a scris la primarie ca isi doreste sa ii fiu alaturi de ziua ei. A vrut sa marcheze oficial implinirea unui secol de viata, in speranta ca, pentru multi batrani, povestea ei va fi dovada ca si la 100 de ani se poate trai frumos.
Mie, povestea doamnei Zaharia mi-a dat curaj si m-a facut sa inteleg ca batranetea nu trebuie sa ne confiste fericirea. Imi plac oamenii care nu isi pierd niciodata curajul si imi doresc sa intalnesc cate unul in fiecare zi!
Daca stiti oameni cu povesti extraordinare, din Sectorul 3, nu ezitati sa-mi scrieti pe robert.negoita@primarie3.ro. Sunt sigur ca in sectorul nostru locuiesc oameni minunati!

One Comment leave one →
  1. 06/10/2015 20:17

    si eu patricia am doii bunicii care sunt batrani si o sa le fie ziua incurand da stau pe strada lotrioara nr 5 bloc v31 scara b apartamentul 48 etajul 1 sector 3

Leave a comment