Skip to content

Un drum nou pentru Vladut. Prima saptamana la cresa

18/09/2015

Asa cum am promis la inceputul saptamanii, pe Facebook, revin cu detalii “picante” din viata de copil de cresa a lui Vlad, baiatul meu cel mic. Asadar, sunt in masura sa va prezint prima realizare a lui “Vad” (asa isi spune el!): un portret al lui Mickey. Ma rog, nu chiar portret!… Un desen!? Nici desen. Ei, haideti,… sa manuiesti creioanele de colorat nu e chiar simplu, mai ales cand n-ai implinit inca doi ani! Trebuie sa apreciem viziunea si daruirea “artistului”!

Robert Negoita si-a dus copilul la cresa de stat 2

Ce ne asteptam toti sa se intample… s-a intamplat, pana la urma! Vladut a incercat in fiecare dimineata a saptamanii sa o induplece, cu reprize de plans, pe mama lui – nu sa nu-l mai duca la cresa, ci mai repede sa ramana si ea acolo, sa se joace cu copiii! Dar sotia mea i-a rezistat “santajistului”, chiar daca asta a insemnat sa astepte pe la usa cresei linistea de dupa furtuna de lacrimi. Nu a durat mult, pentru ca Vladut uita repede de lacrimi cand vine vorba de joaca. Negociaza cu ceilalti copii pentru jucariile care ii plac si… la treaba!

Robert Negoita si-a dus copilul la cresa de stat 1

De ce am ales o cresa de stat?

M-a intrebat multa lume de ce am ales sa-l ducem pe Vladut la o cresa de stat?! Pentru ca orice cresa aflata in grija Primariei Sector 3 se afla implicit in grija mea, ca primar. Ma preocupa educatia TUTUROR copiilor din Sectorul 3, deci si a fiului meu. De aceea am ales ca, in ultimii ani, Primaria Sector 3 sa faca o investitie masiva in educatie.

Chiar daca acum Vladut abia poate sa tina creionul in mana, am invatat, din experienta pe care o am cu ceilalti doi copii ai mei, ca timpul zboara. Maine-poimaine Vlad va invata sa citeasca, va descoperi acest text pe blogul lui taica’su si ma va certa ca “Ce te-ai apucat sa razi de mine?! Eram mic!”

2 Comments leave one →
  1. 19/09/2015 18:29

    Sa va traiasca , sa va aduca numai bucurii si il asteptam la Scoala Hamburg!

  2. Flori S permalink
    20/09/2015 08:41

    Felicitari Domnule Primar!
    Este cresa unde am avut si noi fetita🙂 vad ca ati ales corpul vechi…
    (nu cel construit de dvs si dat in folosinta toamna trecuta…chiar ma mira asta ;))

    Oricum noi am fost foarte fericiti si multumiti acolo, personal atent, mancarea foarte buna si inca ii ducem dorul doamnei Geta😉 si a gustarilor facute ca acasa ale doamnei bucatarese.

Leave a Reply

