Skip to content

Sarbatoarea luminii. Paste fericit!

12/04/2015

Robert Negoita-familia

Pe oricine ai intreba, iti va spune ca mirosul de cozonaci calzi ii aminteste de copilarie. Poate de aceea, in familiile romanesti, nu exista sarbatoare fara cozonaci pe masa.

Pentru ca am plecat devreme de acasa, de la parintii mei, nu am apucat niciodata sa o ajut pe mama sa framante cozonacii. Ar fi fost, cu siguranta, o amintire frumoasa; o amintire pe care copiii mei as vrea sa o aiba totdeauna, asa ca anul acesta m-am hotarat sa le-o daruiesc. Am facut impreuna cozonaci. Si ne-au iesit!

In speranta ca Pastele v-a gasit in familie, construind inca o amintire frumoasa cu cei dragi, va urez zile cu tihna si iubire!

Hristos a inviat!

No comments yet

Leave a Reply

