Skip to content

I love S3, prima noastra intalnire

05/03/2015

Sunt un tip hiperactiv, caruia ii sunt suficiente cinci-sase ore de somn pe noapte, ca sa se simta odihnit. Seara ajung acasa destul de tarziu, in general dupa 21.00. E momentul cand pun mana pe tableta si nu ma mai despart de ea cateva ore. Nu o data m-a prins ora 3 citind si raspunzand la comentarii. Dimineata, inainte sa plec la birou, sunt tot pe facebook.
Cu ce ma ajuta? Ma ajuta sa raman conectat la nevoile si preocuparile reale ale cetatenilor. Citind ce imi scriu oamenii, comunicand cu ei, imi dau seama daca planurile mele de dezvoltare a sectorului sunt si planurile lor. Sigur, iau in calcul ca nu toti cetatenii stau pe facebook, dar parerile celor care o fac sunt pentru mine o preocupare si un punct de raportare. Dincolo de cei care imi scriu doar ca sa se descarce de probleme, din dorinta de a gasi un unic vinovat pentru toate, sunt foarte multi cei care vin cu idei argumentate, pe care nu am de ce sa nu le iau in calcul. In fond, eu, primarul, nu am cum sa stiu, sa vad si sa particip la TOT ce se intampla in sector. Dar pot sa ascult ce vad, ce aud si ce stiu ceilalti locuitori ai sectorului.
Dar de cele mai multe ori ma intreb cine sunt oamenii din spatele comentariilor? Ce fac ei in viata de zi cu zi? Ce cred ei despre mine, primarul? Asa mi-a venit ideea sa organizez periodic intalniri restranse cu cei care intra pe pagina mea. Imi dau seama ca formam in online o comunitate activa, implicata, in plina dezvoltare. Ar fi pacat sa nu transferam toata aceasta energie constructiva si in viata reala.

“I love S3” este sloganul nostru! Dintr-un motiv sau altul, fiecare dintre noi iubeste Sectorul 3. Vrem sa facem din el un loc mai bun de trait zi de zi. Pentru asta, trebuie sa intelegem ca lucrurile nu se pot schimba peste noapte si ca schimbarea suntem noi, locuitorii lui, prin gesturile, gandurile si implicarea noastra directa. Noi, cei hotarati sa nu asteptam cu mainile in san schimbarea, ci sa participam la ea.

Pentru cei mai multi dintre noi, acesta e locul in care ne-am nascut si am copilarit, orasul pe care il stim ca-n palma. Pentru altii, e cartierul in care ne-am gasit linistea, in marele si zgomotosul Bucuresti, unde am venit sa lucram.

Dincolo de faptul ca suntem locuitori ai Capitalei, noi, cei care stam in Sectorul 3, avem “orasul” nostru. Suntem, in total, peste 470 000 de oameni aici, adica mai multi decat in orice alt mare oras din tara.

No comments yet

Leave a comment