Skip to content

Dragi prieteni,

20/12/2014

În curând se încheie și anul acesta și pentru fiecare dintre noi este un moment de bilanț, dar și un moment în care ne reunim din nou cu toată familia și ne bucurăm împreună.

A fost un an în care am reușit să mă întâlnesc și să vă cunosc pe mulți dintre dumneavoastră și m-am bucurat mult de acest lucru. Am putut să aflu exact ce așteptări aveți de mine și de la primărie și asta a fost foarte important pentru că, încă de la preluarea mandatului, acesta a fost obiectivul meu primordial – să apropii această instituție de oameni.  Am reușit, de fapt, împreună să realizăm foarte multe lucruri bune și aceasta este cea mai mare satisfacție pe care o pot avea.

Am continuat procesul de reabilitare termică a blocurilor datorită susținerii pe care am avut-o din partea dumneavoastră și, în acest moment, suntem primăria care a reușit să atragă 85% din fondurile europene destinate României în acest sens.

Am început reamenajarea Bulevardului Unirii pentru a-i reda strălucirea și potențialul comercial care i-au fost destinate încă de când a fost proiectat. Am văzut reacțiile dumneavoastră pozitive și creșterea valorii pe piața imobiliară a imobilelor din zonă. Nu pot decât să vă mulțumesc pentru tot sprijinul pe care mi-l acordați.

Am continuat extinderea și amenajarea spațiilor verzi și a parcurilor din sector. Ele sunt o marcă a sectorului nostru și nu voi accepta niciodată să fie puse în pericol. Ne ajută să ducem o viață sănătoasă și ne înfrumusețează mediul în care trăim. Vă mulțumesc, de asemenea, și pentru încurajările pe care le-am primit din partea dumneavoastră, inclusiv privind amenajarea spațiilor dintre blocuri.

Ar mai fi foarte multe de spus, dar acum spațiul nu ne permite și știu exact că vom avea ocazia să ne întâlnim și să povestim despre toate. Pot să vă asigur că și în noul an vă voi consulta pentru fiecare lucru pe care intenționez să îl încep, așa cum fiecare sugestie pe care mi-o transmiteți vă asigur că nu va rămâne fără răspuns.

Acum, în pragul Sărbătorilor de Iarnă, doresc să folosesc acest prilej pentru a vă ura multă sănătate și bucurii alături de cei dragi și un an nou cu mult succes și satisfacții. Doresc, de asemenea, să vă invit și la toate evenimentele pe care Primăria Sectorului 3 le organizează pentru dumneavoastră în această perioadă, în special revelionul în aer liber din Parcul Titan, unde va avea loc un concert cu totul excepțional.

Din tot sufletul, vă spun ”La Mulți Ani!”

Cu prietenie,

Robert Sorin Negoiță

No comments yet

Leave a Reply

