Skip to content

Hoția a fost stopată. Definitiv

21/05/2014

În ultimele zile, portocaliii au căpătat din nou glas și au atacat felul în care primăria a decis să administreze marile parcuri din sectorul 3. Cei care au stăpânit, până în 2012, sectorul 3 au acum o mare problemă: nu mai pot fura. Erau obișnuiți să se înfrupte cu tupeu din bugetul Primăriei Sectorului 3, adică din banii locuitorilor din sector, iar acum nu mai pot face acest lucru. Aici este toată problema lor. Îi asigur că pot să vină toți securiștii și toți abonații la fonduri publice și să strige cât pot de tare: nu mă vor putea intimida. Hoția din sectorul 3 a fost stopată. Definitiv.

Lucrurile sunt foarte simple: există o mare îngrijorare la acești oameni pentru că se văd descoperiți în furtul lor. Din 2012, am făcut investiții în parcuri care nu au fost făcute de 20 de ani. De exemplu, decolmatarea lacului din Parcul „Al. Ioan Cuza”. Noi am realizat-o cu bani mai puțini, cu bani mult mai puțini decât au cheltuit ei. Portocaliii sunt supărați că primăria nu mai face risipă din banul public. Contractul, prin care am concesionat serviciile de administrare a parcurilor și pe care eu mi-l asum categoric (acesta a fost asumat și de Consiliul Local al Sectorului 3), va reduce și mai mult costurile. Sumele pe care le vom plăti sunt ridicol de mici față de sumele prăduite de Liviu Negoiță și gașca lui.

Până acum doi ani, bugetul primăriei era sursa de venit a infractorilor. Eu nu lupt împotriva mafiei portocalii cu vorbe, ci cu fapte, și anume aducând bugetul primăriei la starea de normalitate. Cred că, într-adevăr, dacă ar fi rămas la primărie, Liviu Negoiță și portocaliii lui ar fi concesionat parcurile, le-ar fi retrocedat, ar fi găsit ei o formulă ca să scoată și mai mulți bani din ele. Eu fac administrație pentru locuitorii din sectorul 3, nu pentru oameni sau grupuri de interese din presă, din administrație sau din altă parte.

Robert Negoiță

No comments yet

Leave a Reply

