Skip to content

Un sector curat

30/04/2013

Am spus că, până la Sărbătorile de Paşte, sectorul 3 va fi cel mai curat sector al Capitalei. Oricine trece astăzi pe străzile din estul Bucureştiului poate să vadă cu ochii lui că angajamentul nostru a fost ţinut. Curăţenia de primăvară a luat sfârşit, sectorul e pregătit pentru sezonul cald.

N-am considerat că realizarea curăţeniei trebuie să fie o prioritate a mandatului meu. Am considerat, în schimb, că ea trebuie să facă parte, să fie inclusă în rutina administraţiei. Aceasta mi-am propus şi, începând din acest an, primăria împreună cu toţi cei implicaţi au creat un mecanism prin care ne vom asigura, în fiecare primăvară, curăţenia pentru cele şase-şapte luni însorite. Bineînţeles, aceasta nu înseamnă că nu va exista, în întreaga perioadă, o activitate de întreţinere. Şi întreţinerea curăţeniei face parte din rutina administraţiei, iar următoarele luni o vor dovedi.

Acţiunea a început pe 8 martie, simultan în toate cele trei zone ale sectorului, cu aleile şi spaţiile verzi din jurul blocurilor. Am strâns gunoaiele, frunzele adunate din toamna trecută, am toaletat copacii, am plantat arbuşti de gard viu, am reparat şi am vopsit gardurile, iar acolo unde a fost necesar, am montat bănci şi coşuri de gunoi. De asemenea, o activitate importantă, vizând măturarea şi spălarea străzilor, a fost realizată de ROSAL. Au fost dezlipite afişele de pe stâlpi şi de pe mobilierul stradal. Totul a fost făcut ca la carte.

Sunt foarte bucuros, când lucrul a fost dus la bun-sfârşit, să constat că, dacă primăria arată că este implicată şi hotărâtă să facă treabă, cetăţenii se arată foarte repede dispuşi să vină în întâmpinarea sa. Aşa s-a întâmplat acum. Vreau, de aceea, să le mulţumesc locuitorilor sectorului 3 pentru că au sprijinit acţiunea noastră de curăţire a sectorului, pentru participarea lor directă la munca noastră!

Profit de acest prilej pentru a le ura tuturor Sărbători pascale luminoase şi liniştite!

Robert Negoiţă

No comments yet

Leave a Reply

