Skip to content

2013 va fi un an bun pentru sectorul 3

21/01/2013

Alegerile locale de anul trecut s-au desfăşurat într-un context politic şi social foarte încărcat. Oamenii erau dezamăgiţi de guvernarea PDL şi aveau aşteptări mari de la noua guvernare a USL.

Ştiam că nu am dreptul să înşel aceste aşteptări, dar mi-am dat seama că – deşi locuitorii sectorului 3 mi-au acordat încrederea – nu va fi deloc simplu să o confirm într-un termen foarte scurt. M-am apucat imediat de treabă şi am realizat, în primele şase luni ale mandatului, mai multe obiective cuprinse în programul meu electoral. Oamenii au fost mulţumiţi de felul în care am acţionat şi de ceea ce am făcut, ca dovadă rezultatele excepţionale obţinute de candidaţii USL la alegerile parlamentare din toamnă. Am reuşit să depăşesc riscul unei decepţii imediate; mai mult, am reuşit să le demonstrez oamenilor că pot avea încredere în mine pe termen lung. În anul 2012, am arătat că guvernarea locală se bazează pe încrederea între administraţie şi cetăţeni.

Contextul este acum altul: USL se află la guvernare, iar colaborarea primăriei cu guvernul va fi foarte bună. În următorii ani, activitatea administrativă nu va mai fi bruscată de noi scrutine electorale. De asemenea, relaţia cu Primăria Generală a Capitalei a fost net îmbunătăţită. Sectorul 3 va funcţiona ca parte integrată în administraţia Capitalei, beneficiind din plin de proiectele realizate la acest nivel. Schimbările pe care le-am făcut în cadrul primăriei i-au eficientizat activitatea, au adus-o în condiţia de a răspunde corect şi mai repede cererilor şi dorinţelor cetăţenilor. Am impus un ritm de lucru altert, care va fi menţinut. Plecând de aici, am intrat în 2013 cu speranţe mari de a realiza cât mai multe obiective pentru locuitorii sectorului 3. Există toate premisele pentru a crede că aceste speranţe vor fi împlinite. Vă asigur că voi fi la fel de prezent şi la fel de aproape de voi, aşa cum m-aţi cunoscut încă din primul moment în care v-am spus că se poate mai bine.

No comments yet

Leave a Reply

