Skip to content

În Joia Mare, Robert Negoiță i-a dăruit unei bătrâne din sectorul 3 un televizor

13/04/2012

Robert Sorin Negoiţă, împreună cu Sorin Oprescu i-au dăruit, ieri, un televizor unei bătrâne din sectorul 3 care, de luni bune, îşi doreşte să îl şi vadă pe edil, nu doar să îl asculte la radio. Televizorul i-a fost înmânat chiar de preşedintele PSD Sector 3, care i l-a adus acasă.

În Săptămâna Patimilor, candidatul USL la Primăria Sectorului 3, Robert Sorin Negoiţă, a dorit să respecte promisiunea edilului Capitalei, Sorin Oprescu, de a-i dărui unei bătrâne un televizor. Femeia i-a spus primarului că îl ascultă întotdeauna la radio, dar şi-ar dori să îl şi vadă.

Ascultându-i povestea, Robert Sorin Negoiţă l-a asigurat pe edilul Capitalei că va duce personal televizorul bătrânei din sectorul 3. Astfel, ieri, social-democratul i-a făcut o surpriză femeii, ducându-i televizorul la uşă. „Vai ce bucurie mi-aţi făcut! Abia aştept să îl vadă şi fiul meu. Am avut odată un televizor vechi şi s-a stricat… Din pensia mea de 600 de lei nu mi-am permis să îmi cumpăr altul. Vă mulţumesc pentru că nu m-aţi uitat. Sunteţi un om minunat”, a afirmat femeia.

Bătrâna i-a urat deputatului Robert Sorin Negoiţă să ajungă primar şi să nu uite vârstnicii din sector. „Să vă ajute Dumnezeu să ajungeţi primar la sectorul 3 şi să ţineţi cont şi de noi, bătrânii. Aveţi susţinerea mea”, a afirmat femeia. De cealaltă parte, social-democratul a asigurat-o că „grija pentru cetăţeni este prioritatea numărul unu”.

600 de lei este pensia bătrânei căreia Robert Sorin Negoiţă i-a dăruit un televizor.

No comments yet

Leave a Reply

