Skip to content

De ce nu ajunge Moș Nicolae la Centrul Pinnochio

07/12/2011

Ieri a fost Sfântul Nicolae. O sărbatoare pe care o consider minunată, în care copiii sunt răsfățati și primesc tot felul de cadouri de la Moș Nicolae.

Este însă destul de trist când realizezi că în această țară guvernată de ignoranță, 45 de copii sunt privați de bunurile necesare. Acest lucru se întamplă doar pentru ca o direcție coruptă nu își asumă responsabilitatea față de aceste suflete nevinovate.

Împreună cu echipa mea am decis că de Mos Nicolae ar fi frumos să oferim daruri copiilor de la Centrul de plasament Pinocchio 3.

Am contactat administratorul acestui centru care ne-a asigurat că gestul nostru este binevenit. De asemenea, domnul administrator ne-a informat că acești copii au nevoie, mai mult decât orice, de produse de igienă personală. În virtutea legii, am depus o cerere la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 3, DGASPC pe scurt.

În ziua evenimentului, am contactat DGASPC pentru a primi confirmarea aprobării cererii noastre. Am primit undă verde iar echipa mea a pregatit cele 45 de pachete ce conțineau pastă de dinți, periuțe si săpun, conform indicațiilor domnului administrator.
Toate discuțiile au decurs normal până când l-am contactat pe domnul administrator pentru a ne anunța sosirea. Atunci, lucrurile au luat o întorsătură neașteptată, am fost informați că cererea noastră a fost respinsă de către DGASPC și că vom primi motivarea prin email.
Trebuie să recunosc că am fost naiv să cred atât că DGASPC și-ar putea face datoria sau că există, cu adevărat, un motiv întemeiat pentru care nu am dreptul să dăruiesc produse de igienă unor orfani.
De fapt, în comunicat ni se transmite că, citez: “având în vedere numărul mare de sponsorizări, vă rugam să aveți amabilitatea de a identifica o altă unitate administrativă pentru oferirea cadourilor”.
Probabil conducerea DGASPC a înlemnit la aflarea veștii că cineva din afara sferei portocalii ar putea să dăruiasca ceva în sectorul “lor” fără să treacă și pe la contabilul personal al primarului. Sau poate au fost înspăimântați că cei 45 de orfani ar putea fi influențați politic de un pachet de igienă personală. Sau dacă nu cei 45 de orfani în mod direct, atunci poate familiile lor inexistente.
Oricare ar fi motivația, nu cred că se regăsește în motivarea ce ne-a fost înaintată.
Niciodată în viața mea nu am văzut atâta nepăsare, răutate și ignoranță combinate într-o singură instituție care se vrea guvernată de înțelepciune, bunătate și implicare.

One Comment leave one →
  1. costel permalink
    21/12/2011 18:22

    este un lucru naspa, pentru ca si eu am trait in centru de copii si ma bucuram pentru orce fel de cadou pe care il primeam.
    acesta este statul cu care ne confruntam ca nui ii intereseaza de copii institutionalizati asa cum ar trebui si dupa terminarea studiilor.
    ii lasa in strada si statul cheltuie bani degeaba cu ei ca nu le ofera o sansa .
    rog daca se poate sa ma ajuta-ti si pe mine cu adresa de e-mail domnului Robert Negoita.
    adresa mea de e-mail este costelbon@yahoo.com
    va multumesc

Leave a Reply

