Skip to content

Inaugurarea noului sediu PSD Sector 3

03/11/2011

Atunci cand am decis sa ma implic in destinul comunitatii acestui sector am hotarat ca locul de unde voi coordona activitatile sa fie un model in materie de sedii de partid. Un loc modern, un loc productiv pentru proiectele noastre, un loc transparent, un loc deschis oamenilor, un simbol al democratiei.

Am muncit din greu sa obtin aceste obiective. Sediul a fost renovat din temelie. I-am dat o fata noua si o noua utilitate. Nu am facut-o de unul singur, fireste. A fost un efort comun, organizat cu inteligenta. S-a muncit mult dar EFICIENT. Este un model de management pe care il folosesc dintotdeauna. Secretul sunt oamenii, mai precis entuziasmul oamenilor, o calitate pe care o caut in cei ce ma inconjoara.

Dupa doar trei zile de la inaugurare observ ca ideile acestei echipe de care sunt foarte mandru, au dat roadele asteptate. Avem acum un sediu superb unde celor interesati sa participe la actiunile noastre nu le va lipsi nimic. Un sediu unde oamenii comunitatii intra si isi expun ideile liber. Mai mult decat atat, oamenii sunt motivul pentru care acest sediu exista.

Oamenii sunt conditia numarul unu a democratiei; Sufletul acestei cladiri.

Impreuna cu echipa mea, am atins obiective pe care ni le-am trasat, le-am si depasit si totul intr-un timp record. Sunt mandru de aceasta prima realizare si de colectivul entuziast care ma inconjoara. Le multumesc tuturor celor care au pus si pun umarul: muncitorului ce a batut primul cui si ultimului vizitator care ne calca pragul intr-o zi. Fiecare dintre  va fi contribuit in felul lui la o societate mai buna.

No comments yet

Leave a Reply

