Skip to content

O reverenţă în faţa istoriei

26/10/2011

Un șef al statului Român, ajuns la venerabila varsta de 90 de ani, a predat romanilor prin intermediul Parlamentului raportul de activitate al unei vieți de roman.
Valoarea unui astfel de discurs este inestimabila pentru un politician iar prezența obligatorie.

Primul meu gând a fost, ieri, ca sunt roman inainte de a fi politician. Am fost extrem de emotionat si recunosc ca am trait sentimente de reala mandrie. Am vazut o sala plina de politicieni, oameni care par uneori a fi total lipsiti de compasiune si empatie ridicandu-se in picioare si aplaudand timp de mai bine de 10 minute un om care inseamna ISTORIA in viata a acestei natiuni. Am vazut o sala plina de oameni care incearca in fiecare zi sa scrie istoria si care au inteles ca aceasta nu se scrie cu ura si inversunare ci cu respect si dragoste fata de semeni.

Am stat ieri in fata unui roman care nu s-a dezis niciodata de aceasta calitate. Nu imi permit in niciun moment sa imi dau cu parerea despre abilitatile si deciziile luate de Regele Mihai de-alungul anilor. Cred ca nu ar trebui sa existe vreun politician indiferent de pozitia pe care o are in acest stat, care sa judece sau sa condamne actiunile acestui om.

Evident ca fiecare om are dreptul la propriile alegeri si se poate pozitiona dupa bunul plac, insa cred ca viata este uneori prea justa si fiecare dintre noi poate fi azi judecator sau calau insa maine….este o noua zi!

În calitatea mea de membru al Parlamentului României îi mulțumesc Maiestății sale pentru că a acceptat invitația de a vizita tribuna Prlamentului într-o zi atât de importantă pentru familia regala.

No comments yet

Leave a Reply

