Skip to content

4,7 milioane de cartuşe, să ajungă pentru toată lumea…

07/02/2011

Un prieten mi-a semnalat o coincidenţă, hai să-i spunem, amuzantă. În anunţul ce a făcut mare tam-tam săptămâna trecută, potrivit căruia Jandarmeria Română doreşte să achiziţioneze “echipamente pentru reprimarea revoltelor”, se stipulează că Jandarmeria vrea să cumpere 4,7 milioane de cartuşe. Adică un număr aproape egal cu al votanţilor lui Geoană din iarna anului 2009.

Astfel, mai în glumă, mai în serios, Jandarmeria Română îl poate asigura pe preşedintele Traian Băsescu de faptul că va avea suficientă muniţie pentru a readuce PDL deasupra PSD  în sondaje.

Un fleac, v-a ciuruit!

P.S.: Mă bucur să constat că intrarea mea în blogosferă nu a trecut neobservată. Mai mult, cel care a remarcat-o primul este un veteran al acestui mediu de comunicare. Vorbesc aici despre Cristi Şuţu şi al său blog www.sutu.ro . Cum întotdeauna am apreciat critica constructivă (cacofonia este intenţionată), aşa cum puteţi avea plăcerea să o caracterizaţi, dacă veţi intra pe sutu.ro, îi promit “veteranului on-line” că mă voi strădui să nu-l dezamăgesc nici pe viitor. Cât despre cartea recomandată la care acesta face referire, îmi exprim disponibilitatea de a i-o împrumuta cu drag.

 

No comments yet

Leave a Reply

